Hattın sahibi iseniz 0 850 839 0000 Netbone Müşteri Hizmetleri’ni arayabilir veya www.netbone.com.tr üzerinden ön başvuru yapabilirsiniz. Numaranız ücretsiz olarak Netbone’a taşınacaktır.
Talebiniz alındıktan sonra 4 gün içinde bilgileriniz kontrol edilerek numaranız Netbone’a taşınacaktır. Taşıma işleminiz gerçekleşmeden önce, SMS yoluyla hangi saatte geçişin gerçekleştirileceğine dair bilgilendirme yapılacaktır.
Numaranızın başarıyla Netbone’a taşındığı bilgisi ayrıca SMS ile size iletilecektir.
Numara Taşıma
Numaranızı Netbone’a taşıyabilmeniz için Netbone Ev İnterneti müşterisi olmanız gerekmektedir. Netbone Telefon Hizmetleri, internet protokolü üzerinden ses taşınması (VoIP) teknolojisi ile sağlanmaktadır. Detaylar için 0 850 839 0000 Netbone Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz. Eğer Netbone’dan herhangi bir internet aboneliğiniz mevcut değilse yeni sözleşme imzalamanız gerekir.
Kullanmış olduğunuz sabit numaranızı değiştirmeden Netbone’un avantajlı telefon hizmetinden faydalanır; sabit ücret ödemeden ekonomik tarife ve avantajlı kampanyalarımızla konuşursunuz. Detaylara http://www.netbone.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Herhangi bir sınırlama yoktur.
Netbone tarafından herhangi bir işlem ücreti alınmamaktadır.
Bireysel müşterimiz iseniz başvuru sırasında kimliğiniz ve TC kimlik numaranızın yanınızda olması ve Netbone tarafından size verilecek taşıma formunu doldurarak imzalamanız gerekmektedir. Eğer Netbone’dan herhangi bir aboneliğiniz mevcut değilse yeni sözleşme imzalamanız gerekmektedir.
Numaranızı Netbone’a taşırken mevcut yerleşik operatörünüzden aldığınız tüm hizmetlerin iptali için herhangi bir başvuru yapmanıza gerek yoktur.
Eğer aradığınız kişi başka operatöre taşınmışsa telefon çalarken bir uyarı tonu duyacaksınız.
Numaranızı taşıdığınızda otomatik ödeme talimatınızı iptal etmeniz gerekmektedir. Dilerseniz Netbone’a taşıdığınız numaranız için bankanıza başvurarak tekrar otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Hangi bankalarla anlaşmamız olduğunu öğrenmek için 0850 839 0000 Netbone Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
Numara taşınabilirliğinde borçlar taşınmamaktadır.
Alıcı şebeke: Müşterinin geçiş yapmak istediği operatör
Verici şebeke: Müşterinin ayrılmak istediği operatör
Coğrafi Numara: Ulusal numaralandırma plânında rakamları coğrafi anlam taşıyan (belli bir il veya bölgeye ait olan)ve şebeke sonlanma noktasına çağrının yönlendirilmesini sağlayacak şekilde yapılandırılan numaralardır.
Coğrafi olmayan Numara: Ulusal numaralandırma plânında rakamları coğrafi anlam taşımayan (belli bir il veya bölgeye ait olmayan) numaralardır.
Kaynak: Bilgi Teknolojileri ve iletişim Kurumu
Ön kod dahil numaranızın tamamı taşınacaktır. Coğrafi numaralar ancak aynı bölge içinde taşınabilecektir. Örneğin; İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden bir müşteri 0212 ön kodlu numarasını Ankara’ya taşıyamaz.
Numara taşıma işlemi işlemi yasal olarak maksimum 4 gün içerisinde tamamlanabilmektedir. Yeni internet müşterilerimizin numaralarının taşınma süreci internet aktivasyonlarının tamamlanmasını takiben başlar.
Numara taşıma işlemi mevcut yerleşik operatör hattının deaktif olması ve yeni operatörün hattı aktiflemesi ile gerçekleşir. Bu geçiş, müşterinin tercih edeceği tarih ve zaman aralığı esas alınarak minimum kesinti ile yapılması sağlanacaktır.
Hem Bireysel hem de Kurumsal numaralar taşıma kapsamında olacaktır. Ancak 444’lü numaraların taşınması henüz Bilgi Teknolojileri ve İletişimi Kurumu (BTK) tarafından düzenlenmemiştir.
Evet. Eğer müşterimizin taşımak istediği numara başka bir müşteriye aitse (müşteri hattın gerçek sahibi değilse), kimlik bilgileri eksik veya yanlış ise, devam eden başka bir taşıma işlemi varsa veya devam eden bir numara değişikliği talebi varsa müşterinin taşıma talebi reddedilir. Talep reddedilmişse alıcı operatör müşteriyi bilgilendirir.
Taşıma talebini sadece hat sahibi veya vekalet verdiği kişi başlatabilir.
Fiber Internet Müşterileri
Mevcut Fiber Internet müşterileri, sabit numaralarını Netbone’a taşıyabilirler.Mevcut operatörün sabit hattına ihtiyaç duymazlar.
Mevcut ADSL müşterileri, ADSL erişimi için kullandıkları hatları dışında başka sabit hatları varsa bu hatları (bireysel müşteriler en fazla 2) Netbone’a taşıyabilirler.ADSL erişimi için kullandıkları hatta sabit ücret ödemeye devam ederler.Sadece 1 sabit hattı olanlara NUMARA TAHSİS edilebilir.Diğer ISS ADSL Müşterileri
Müşteri, Fiber öbeğinde ise; cayma bedeli karşılanarak (150 TL’ye kadar) Fiber İnternet müşterisi olabilir. Fiber İnternet abonesi olurken aynı zamanda numara da taşınır. Taşınan numaranın ADSL’i otomatik iptal olur.Müşterinin Netbone ADSL müşterisi olması halinde, mevcut ADSL müşterileri gibi numarasını taşıyabilir.Birden fazla sabit hattı olan müşterilerimiz, diğer ISS’de hizmet aldığı numarayı taşıyarak ADSL’i de otomatik iptal ettirebilir.Netbone’a taşınmayan sabit hat üzerinden Netbone ADSL müşterisi yapılarak hizmet verilir.
İnternet Müşterisi Olmayanlar
Fiber öbeğinde ise; Fiber müşterisi olarak sabit numaralarını taşıyabilirler.Fiber öbeğinde değilse; Netbone’dan ADSL müşterisi yapılarak, 1’den fazla sabit hattı varsa bu hatları (bireysel müşteriler en fazla 2) Netbone’a taşıyabilirler.