Bireysel Müşteri Hizmetleri  +90 850 839 0000

15104 – Kanal Satış Yöneticisi (İstanbul Anadolu Bölge)

Kimsiniz?

  • Üniversitelerin Mühendislik veya İ.İ.B.F fakültelerinden mezun,
  • IT veya Telekomünikasyon sektöründe minimum 5 yıllık tecrübeye sahip olan,
  • Tercihen en az 2 yıl bayi kanal yönetimi yapmış ve/veya kanal yönetimi iş süreçlerinde görev almış olmak,
  • Tercihen en az 2 yıl sabit, mobil çözüm ürünleri konusunda satış ve satış yönetimi tecrübesine sahip ,
  • Tüm adaylar için araba kullanmayı bilen, seyahat engeli olmayan,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olan,
  • İngilizce bilen,
  • Çok iyi derecede MS Office Word, Excel, PowerPoint vb. programlarını kullanabilen,
  • Hem satış, hem müşteri, hem de kanal satış süreçleri konularında bilgili ve tecrübeli olan,
  • Analiz yeteneği kuvvetli, müşteri ve sonuç odaklı, müzakere yeteneği yüksek.

Neler Yapacaksınız?

  • Görev yaptığı satış bölgesi içerisinde yönettiği Bireysel Bayiler’in sorumluluk bölgesinde bulunan yeni ve/veya mevcut bireysel müşterilerin kullanımına sunulan bütün Netbone ürün/hizmet kalemleri dahilinde satış ve satış sonrası faaliyetlerin şirket beklentilerine uygun olarak yönetiminden sorumlu olmak,
  • Yönettiği Bireysel Bayiler’in bütün satış ve satış geliştirme süreçlerine destek vererek, bayilerin mevcut/yeni ürün ve hizmet bilgilerini güncel tutmak ve ilgili hedef KPI’ların gerçekleşmesini sağlamak,
  • Etkin ekip iletişimi ve kanal yönetimi yapmak,
  • Bayi ekosisteminin merkez ofisteki iş paydaşlarıyla iletişimini sağlamak, Kanal sisteminin şirketin tanımladığı genel çerçeveyi, prosedürleri vb. yönergeleri izleyerek faaliyetlerini sürdürmesini sağlamak ve buna yönelten aksiyonları almak,
  • İlgili ürün portföyündeki rekabet ve pazar durumunu; makro ve mikro ölçekte değerlendirerek yönettiği ekibe yön vermek, karşılaştırmalı analizler sunmak,
  • Verimli bir iletişim yapısı kurarak şirket ve iş ortağı arasındaki ilişkiyi kuvvetlendirmek,
  • Şirketin misyonuna, vizyonuna uygun olacak şekilde kanal satış, operasyon ve ticaret yönetimini etkin bir planlamayla sürdürülebilir kılmak,
  • Satış ve hedef odaklı iş planlamasıyla yönettiği organizasyonun şirketin beklediği iş modeline uygun olarak yürütülmesini sağlamak,
  • Satış raporlarını analiz etmek ve ilgili Bayi’ye bu doğrultuda yön vermek ,
  • Operasyonel süreçlere hakim olmak ve bu süreçlerde ilgili kontaklar ile birlikte süreçlerin işleyişini sağlamak.

Son Başvuru Tarihi:
Yayın Tarihi: 22.09.2021 
Pozisyon Tipi:
Uzman
Bağlı Olduğu Pozisyon: İstanbul Bölge Satış Müdürü
Lokasyon:
İstanbul Anadolu