Notice: _load_textdomain_just_in_time işlevi yanlış çağrıldı. Translation loading for the rt_theme domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Ayrıntılı bilgi almak için lütfen WordPress hata ayıklama bölümüne bakın. (Bu ileti 6.7.0 sürümünde eklendi.) in /var/www/vhosts/netbone.com.tr/public_html/kurumsal/wp-includes/functions.php on line 6121
Çağrı Merkezi ve Müşteri Hattı – Kurumsal Anasayfa

Satış ve Müşteri Hizmetleri: 0850 839 0 839 | kurumsalsatis@netbone.com.tr

Çağrı Merkezi ve Müşteri Hattı

Kurumsal Sesli Yanıt Sistemi’mizde işlem yapmak için 0850 839 0 839 Kurumsal Müşteri Hizmetleri numaramıza ulaşabilirsiniz. Eğer sisteme kayıtlı cep telefonu numaranızdan aramıyorsanız müşteri numaranızı veya sisteme kayıtlı cep telefonu numaranızı tuşlayarak Sesli Yanıt Sistemine kendinizi tanıtabilirsiniz.

1. Fatura İşlemleri

  • Fatura tutarınızı öğrenebilir ve ödeme yapabilirsiniz.
  • Otomatik Ödeme Talimatı verebilir veya iptal edebilirsiniz.
  • Faturalarınızı hangi ödeme kanallarından ödeyebileceğiniz ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
  • Faturalarınızı e-posta ile almak istiyorsanız bu talebinizi iletebilirsiniz.
  • Ödenmemiş faturanız bulunup bulunmadığını öğrenebilirsiniz.

2. Ürün İşlemleri

  • ADSL/Fiber ürünlerinize ait kota bilgisini alabilirsiniz.
  • ADSL/Fiber ürünleriniz için şifre bilgilerinizi alabilirsiniz.
  • Hizmetiniz ile ilgili Adil Kullanım Kotası sınırlaması olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

3. Teknik İşlemler

  • Bölgenizde planlı bir teknik çalışma olup olmadığı bilgisini Sesli Yanıt Sistemi üzerinden anons olarak alabilirsiniz.
  • Planlı çalışma sona erdiğinde tarafınıza SMS ile bilgilendirme yapılması talebinde bulunabilirsiniz.

4. Bilgi Alma

  • Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ne daha önce ilettiğiniz bir talep ya da şikâyetin durumunu sorgulayabilirsiniz.
  • Online İşlem Merkezi Şifrenizi öğrenebilirsiniz.

Müşterihattı mail kanalımızı tüm ürün ve servislerimiz için bilgi ve işlem taleplerinizde ve şikayet bildirimlerinizde kullanabilirsiniz. Bu bildiriminiz sonrasında Kurumsal Müşteri Hizmetleri Temsilcileri’miz size 24 saat içerisinde ulaşacak ve çözüm sağlanana kadar iletinizi takip etmeye başlayacaklardır.

Mail ile iletmiş olduğunuz talep ya da şikâyetiniz için bir takip numarası oluşturulur ve attığınız maile cevap olarak gelen “Netbone Bilgilendirme Maili” içerisinde bu takip numarası yer alır.

İlgili talep ya da şikâyet için Kurumsal Müşteri Temsilcilerimiz 24 saat içerisinde inceleme başlatır. İncelemeler sonucunda çözüme ulaşan talebiniz için tarafınıza sisteme kayıtlı cep telefonunuzdan bilgilendirme yapılır.