Sırayla aşağıdaki kontroller yapılmalıdır:
1. Eğer var ise telefondaki çevir sinyali kontrol edilir.
2. Hattınızda paralel bağlantı olup olmadığı kontrol edilir.
3. Splitter kullanılmışsa, splitter devre dışı bırakılarak gelen telefon hattı hat direk modem cihazına takılır.
4. Modemdeki DSL ışığının sabit olarak yanıp yanmadığı kontrol edilmelidir. DSL ışığı sabit olarak yanmıyor ise 0 850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri aranarak destek alınmalıdır.
ADSL / VDSL Teknik Destek
Öncelikle internet bağlantınız için Hız Testi yapılmalıdır. Hız testi yapmadan önce;
1. Modem üzerinden internete bağlanan bilgisayar haricindeki cihazların internet erişimi kapalı durumda olmalıdır.
2. Bilgisayar üzerindeki DNS ayarlarının otomatik veya Superonline DNS adresleri ile çalıştığına emin olunuz.
3. Bilgisayar üzerinde varsa proxy ayarları devre dışı bırakılmalıdır.
4. Bilgisayarda çalışan antivirüs ve benzeri uygulamalar hız testinde hatalı sonuçlar çıkmasına sebep olabilir. Test süresince bu tip uygulamalar kapalı durumda olmalıdır.
5. Bilgisayarda sadece hız kontrol sayfası açık olmalı ve arka planda download yapabilecek / yapan programlar kapalı olmalıdır.
Hız testi yapıldıktan sonra Çevresel faktörler (Modem ve bilgisayar arası mesafe, manyetik alan, vb.) kontrol edilmelidir. Halen istenilen sonuç alınamamış ise 0 850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri aranarak destek alınmalıdır.
IP alamama durumu yaşandığında 0 850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri aranarak destek alınmalıdır.
Netbone Fiber İnternet ve Netbone ADSL / VDSL hizmetleri için farklı marka ve modellerde cihazlar verilmektedir.
Modeminiz ile ilgili tüm teknik sorularınız için 0850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri’nden destek alabilirsiniz.
0850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri’nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.
Adresinizde Fiber altyapı olması durumunda en yakın Netbone Merkezi’ne başvurarak Fiber internete geçiş talebinizi gerçekleştirebilirsiniz. Eğer adresinizde Fiber altyapının olup olmadığını bilmiyorsanız, 0850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni arayarak öğrenebilir ve başvurunuzu yapabilirsiniz.
0 850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri aranarak nakil talebi yapılması gerekmektedir.
İptal işlemi için 0850 839 0 839 Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iptal talebi iletilmelidir. Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından talep alınarak, müşterilerimiz en yakınında bulunan Netbone Kurumsal Merkezleri’mize gerekli evraklarını iletmesi için yönlendirilirler. Şahıs şirketleri için müşteri fotokopisi ve imzalı iptal dilekçesi, Kurumsal Şirketler için yetkili kimlik fotokopisi, yetkili imza sirküsü ve yetkilinin kaşeli imzalı iptal dilekçesi gereklidir.
İptal talebinizden sonra Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından yapılacak aramada, iptal talebinizden vazgeçtiğinizi belirtmeniz durumunda hizmetiniz tekrardan aktif hale getirilecektir. Bu durumda herhangi bir aktivasyon ücreti ödemezsiniz.
Müşterimiz taahhütlü kampanyada ise Kampanya İptal Bedeli ödemek durumundadır. Bu bilgi hem Netbone Kurumsal Merkezimiz hem de Netbone Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından iptal işlemi başında müşterimize iletilir.
Modem iptal talebinin yapıldığı Netbone Kurumsal Merkezi’ne 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. 15 gün içerisinde modemin teslim edilmemesi durumunda cihaz bedeli faturaya yansıtılacaktır.